13. 9. 2011

šalalila


Pořád Vám tu je předhazuji prázdninové fotky a nyní se mi začalo stýkat po prostém sdělování svého soukromí do světa virtuality.
Možná, že by někoho zajímalo, jak se mi v poslední době vede.
Inu vede se mi skvěle, co Vám budu povídat, každé všední ráno radostě vstanu, ještě radostněji posnídám ovesnou kašu a kousek ovoce a potom šťastně, celá extatická, běžím do školy, kde děláme samé zajímavé, poučné a kouzelné věci, jojo "je v tom cosi krásného co drtí, odvaha i strach z úspěšné maturity nebo akademické smrti"
(tento odstavec opravdu není sarkastický, nýbrž upřímný, račte mě počít považovati za duševně ochořelou)

No zkrátka, chodím do školy a v září je to studování po prázdinách a se zrelaxovaným mozkem zase jednou fajn. Jak to tak vypadá, nic by nezastřelo jasný blankyt mé nebesky výborné nálady, kdyby mě opět, jako každé září, nepotkala tradiční rýmová a kašlová diagnóza virozistická.
Ano je to tak, mým nejlepším přítelem se stal kapesník a největší prolém mi dělá dýchání se zavřenou pusou. Snad se to brzy zlepší.

Jestli někdo zdárně dočetl až sem, dejte mi tuto skutečnost znát prostřednictvím komentáře, snažně prosím. Zajímalo by mě to.

photos from we♥it

6 komentářů:

  1. ach drahá! jsem na tom úplně stejně (teda krom toho že nesnídám ovesnou kaši s ovocem a netěším se do školy) ale jsem nachcípaná jak pes a největší gól je že jedu zítra k moři a je mi děsně špatně :/ věrného kamaráda (XXL balíček dvouvrstvých kapesníků) sebou tahám snad úplně všude a cpu do sebe kapky a prášky levou zadní. Přeju i tobě brzké uzdravení! :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jsme na tom stejně. Mám taky nejspíš chřipku, nebo prostě jsem nastydlá. Moje doktorka mi dala antibiotika, takže se mohu oficiálně válet v posteli. Až do pondělka. Kéž by to bylo do nekonečna :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať ti je hlavně brzo líp! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty si kecka!:) Dík;)
    Taky na mě nějak něco leze... Ať je nám brzo líp! taky letos maturuješ?

    OdpovědětVymazat
  5. Taky začínám být nastydlá a každou chvíli smrkat.. no jo podzimní nemoc, jak já tomu říkám :D

    OdpovědětVymazat