27. 2. 2012

bag wishes

POZOR POZOR! zavádím novou rubriku - jmenuje se to tématický wishlist a měla by se tu objevovat každý večer, do vyčerpání mých tužeb... =D jak originální - och! (sarcasm) ale moc se mi to u jiných líbí, takže =);)

dnes na téma KABELKY NA JARO!

1. a 4. Topshop 2. 3. a 5. Zara

15 komentářů:

  1. 1. je nejlepší a 4. se mi líbí barvami :)

    OdpovědětVymazat
  2. první na čem se zastavil můj zrak byla 2! ♥ ach!:D

    OdpovědětVymazat
  3. do vyčerpání tvých tužeb :D mé tužby jsou nevyčerpatelné! jednička a čtyřka jsou perfektní!

    OdpovědětVymazat
  4. pekný blog :)

    mne sa najviac páči č.2 :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Omg feel like eating them off...oh I wish it would all automatically get inside my closet....lol
    Anyways I loved ur post. Would love to catch up with more....so how bat we follow ach other?
    Let me know here@ more2 mystylediary.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. já je chci všechny, líbí se mi ta barva:D

    OdpovědětVymazat
  7. odmítám tuhle rubriku, protože mi to akorát tak bude rvát srdce!:D*
    ty kabelky jsou dokonalý..tak jako tvůj vkus(na kabelky žeano) ♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. I love number 1 and 4 best, as I prefer bigger bags :) x

    OdpovědětVymazat