4. 3. 2012

SPRING!

aneb první vlaštovka mi udělala JARO!


triko Gap, vesta, šátek sekáč, kabelka h&m, boty baťa

bylo opravdu NÁDHERNĚ!!! taky jste to cítili?

14 komentářů:

  1. páni, strašně moc ti to sluší!)))

    OdpovědětVymazat
  2. Já díky milované matice, informatice a dějáku nevystrčila paty z domu ://

    OdpovědětVymazat
  3. Kočka! Ta šálka je skvělá:)

    OdpovědětVymazat
  4. Až na ten šál, pěkný outfit, moc se mi k tomu nehodí.

    Přidávám si Tě do follower.

    OdpovědětVymazat
  5. líbí se mi, že si okořenila tou šálkou outfit, ale možná bych jí uvázala jinak nebo jiné barvy:) ale dobrý sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. kytky se mi k pruhům moc nehodí ;) ale je to jen můj názor.. já bych dala asi jedno barevnou šálu s nějakou oživující barvičkou.. a nebo bych ten šátek uvázala nějak jinak :)

    OdpovědětVymazat
  7. ale jinak to máš moc krásné a sluší Ti to :)

    OdpovědětVymazat
  8. netvař se jak celebrita, jó?:P né, moc ti to sluší:) ty fotky jsou hrozně krásný! chci taky sestru :DD

    OdpovědětVymazat
  9. krásný outfit,krásné fotky,vypadáš jako superstar,moc ti to sluší! :)
    skvělý blog,moc se mi líbí tvůj styl :)

    OdpovědětVymazat
  10. Hey, I love your blog, really great!
    I will definitely be back! :)

    OdpovědětVymazat