5. 6. 2012

Olomouc


Fotky z přijímaček do Olomouce, pokoušela jsem se dostat na filosofickou fakultu obory žurnalistika na uměnovědná studia, víc jsem chtěla žurnu, testy jsem totálně po***, takže žurna nevyšla, avšak uměnovědná studia jakousi šílenou záhadou ano...
Stejně jsem už přijatá i do Prahy na Fakultu Humanitních Studií (FHS)... tak co myslíte, Praha nebo Olomouc? =)

These photos were taken in Olomouc where I did uni (University Palackého) entrance test. I totally messed it, but some miracle happened probably and I was accepted for one of two study programs I had applied, for art stuies, the second program was journalism (failed =/) though I've so far decided to go to study Charles University in Prague... (Prague is calling me! =D)

28 komentářů:

  1. you look super cute and beautiful :)

    OdpovědětVymazat
  2. já bych brala Prahu! Moc pěkný fotky, obdivuju tvoje nohy!

    OdpovědětVymazat
  3. sluší ti to a 100% volím Prahu:)

    OdpovědětVymazat
  4. pristane ti to:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. No to co je lepší musíš vědět hlavně ty, kam tě to táhne víc :)

    OdpovědětVymazat
  6. Praháá! Na FHS chce moje sestra:D) strašně ti to slušelo!)

    OdpovědětVymazat
  7. To se takhle nedá říct, co je lepší. Každá škola vyniká v něčem jiném. :DD A zkoušela si to i na Masarykovu do Brna??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezkoušela, Brno vůbec neznám a mám to hrozně daleko od domova;)

      Vymazat
  8. Záleží, kam to máš blíž ;) Já bych určitě volila Prahu.

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. To spíš podle toho, co by tě bavilo víc... FHS není zas tak dobrá fakulta, hlavně jak je to tam celý volný, tak to produkuje strašně moc humanitně zaměřených lidí bez pořádný specializace... Volila bych spíš tu Olomouc. Ale moc toho o tvym oboru nevím, tak zas nechci blbě radit. I když olomoucká filda je prý dost dobrá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, podle přehledu předmětů nabízených na FHS by mě to dost bavilo;)=) jestli teda nekecaj a všechny ty předměty tam vážně maj =D no já vím, že FHS nejsou práva;)=) ale zase když si šikovně zvolím takový předměty, který mi na něco budou, tak by to nemuselo být úplně nejšpatnější že;)=)
      a olomoucká filda je dobrá, to vím, ale není v Praze a v Praze budou studovat i moje blízcí přátelé... a navíc, příští rok se chci znovu zkusit dostat na FFUK - Dějiny Umění =)

      Vymazat
  10. oblečená si jednoducho, a tak pekne :)
    milujem takýto štýl, aj ked osobne sa obliekam trochu inak :) ale pekné :3
    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. vyzeras perfektne

    http://fa-shovv.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Škoda, že ta žurnalistika nevyšla, holt má asi přijít něco lepšího. A krásnej outfit, btw:-)

    OdpovědětVymazat
  13. ten satek, k tomu ten cop a ty brejle ! dobre

    OdpovědětVymazat
  14. The scarf and sunnies add a very stylish touch :)

    OdpovědětVymazat
  15. Congratulations! You look very pretty here.

    OdpovědětVymazat
  16. Love the bright pop of color in the scarf and great bag!! I'm having a pastel bracelets giveaway on my blog, would love for you to pass by and enter!

    -V
    http://stylishlyme.com/

    OdpovědětVymazat
  17. krásko! Olomouc je skvělá, uměnovědní jsou skvělý..Praha je Praha..ale není to zas jeden z těch přežitků? Já ti nevim, nejsem Kant, abych tady takle filosofovala :DD já ti těžko poradim, taky nevim:**

    OdpovědětVymazat
  18. haha, já to s tím dostaním se na UP měla stejně, chtěla jsem víc žurnu, nakonec vyšly uměnovědy, následovalo zklamaní, ale teď jsem docela ráda - a od pár známých jsem slyšela, že uměnovědy jsou super. .)
    Jinak přeju Ti, aby sis vybrala tak, abys byla spokojená. :)

    OdpovědětVymazat