30. 1. 2013

spring collections

Burberry Prorsum, krátký trenčkot je mi sympatický, stejně tak barevné transparentní kabelky v celé kolekci!
Burberry Prorsum - odvážné ombre, ale líbí se mi! což se nedá říci o těch botkách =/ (nu což =D)
Oscar de la Renta, minioverálek, ve kterém bych šla klidně i na ples♥
Oscar de la Renta, tyhle šatičky mi přijdou jak z vody, miluju to třepení a ty něcojako pírka =)
Neony se letos vyskytují málo... ale tenhle stojí za to + mám ráda průhledné vršky;) vypadá to zajímavě;)
Botega Venetta, ten korzet je do-ko-na-lý!
Vivien Westwood, tu miluju komplet celou i když bych si asi málo co oblékla, tohle bych však na plesy nebo párty nosila s radostí♥
Pierre Balmain a jeho jednoduc dokonalost...
Pierre Balmain a čím kratší, tím lepší, přesně tak to mám ráda! =)


Takže, včera tu byla božská kolekce od Valentina a dneska bychVám ještě chtěla ukázat co se mi líbilo u jiných návrhářů. Tak se taky pochlubte, kdo bude Vaše jarní Guru? =)

5 komentářů:

  1. Overal od Oscar de la renta je nej <3

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi, jako modelka, jediná ta první.. ale kolekce zajímavá :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí všechno (kromě teda těch stříbrných botek, co z nich lezou prsty).

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi líbí první model :)
    a pak ten kabátek :)
    vlastně všechno :D

    OdpovědětVymazat
  5. celkom zaujimavé, aj ked moc vecí sa mi s toho nepáči nie je to zrovna môj štýl

    OdpovědětVymazat