25. 1. 2012

rozhodnutí

Stalo se to při včerejším tělocviku, hráli jsme "sekanou" (nechtějte radši vědět o co jde) a já jsem se rozhodla, jestli zvládnu maturitu, nechám se tetovat, je to jasný, je to černý na bílým a vytučněný navíc. Tak jsem řekla a tak bude. Tečka.

11 komentářů:

  1. to poslední se mi líbí nejvíc:)

    OdpovědětVymazat
  2. miláčku tak to jsem na tebe teda převelice zvědava! :D protože ty odmaturuješ na 100 % :P ..nech si vytetovat "naughty" za ucho :P

    OdpovědětVymazat
  3. wow, obdivuju lidi, co to opravdu udělají. Na druhou stranu je moc nechápu. Jsem spokojená s tetavačkama ze žvejkaček, který si můžu každý týden měnit;D

    OdpovědětVymazat
  4. taky přemýšlím o tetování ! :D ale nějakym malím, nejlíp na krk zezadu :D

    OdpovědětVymazat
  5. haha tak ted si mě inspirovala, ja jsem uvažovala, že bych si to nechala udělat třeba v 18 už ale maturita je super záminka a třeba bych na to pak vytahla penize i od rodiču, protože ted o tom nechcou ani slyšet :D Nejvíc sním o holubicích na zádech, které letí proti sobě))

    OdpovědětVymazat
  6. jé a co by sis chtěla vytetovat?)

    OdpovědětVymazat
  7. ja by som chcela také "x" na krk dozadu :))
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. jee ty budeš fešanda, a co a kam? :)

    OdpovědětVymazat
  9. no, líbí se mi jenom taková malá cudná tetováníčka - třeba "Cogito ergo sum" (myslím tedy jsem) malým písmem na předloktí nebo hvězdička vzadu na krk;)

    OdpovědětVymazat
  10. je mojím snem nechat se potetovat nějakým jemným motivem. "fighter" na tom předloktí se mi hodně líbí :)

    OdpovědětVymazat