26. 1. 2012

skin care

Kosmetické články, rady a fígle jak na "věc" mám celkem ráda a tak jsem si řekla, že opět přispěju svou troškou do mlýna a ukážu světu (Vám moji milí drazí) čím si patlám svůj ctěný a především hodně osobitě nedokonalý ksicht.

od shora a z leva do prava: Válečník - Lush, tento zázrak jsem musela vyzkoušet a řekla bych že udělal, co bylo v jeho silách, ne-li víc, vyzkoušejte také a uvidíte...
Krém na ruce - L'occitane, je nejlepší a má příjemnou, řekla bych klasickou vůni.
Pleťové tonikum - The Body Shop, voní po tea tree oleji, mělo by léčit a zklidňovat mastnou a problematickou pleť, má na spodu vrstvu jakéhosi prášku, který musíte před použitím rozvířit v lahvičce, je velice příjemné, mohu doporučit.
Odličovač - Garnier, dvoufázový, odlíčí všechno, je nemastný a skvělý.
Peeling - Eucerin, mám ho do páru s denním krémem, je vhodný na problematickou pleť a čistí póry, používám ho dlouhodobě a nemůžu si stěžovat, nedráždí pleť jako spousta jiných.
Čistící gel - Avéne, také už ho používám poměrně dlouho, hlavně jako dočišťovadlo po odličovači, krásně voní, navíc by měl zabraňovat nadměrnému lesknutí se pleti.

A co byste mohly doporučit Vy, mé milé dámy? Tento článek můžete vzít jako "řetězec" (tyhle hrátky nesnáším, ale což) a udělat článek na stejné téma, jsem velice zvědava.
Vaše Josefína

3 komentáře:

  1. válečníka taky vlastním !! je to zázrak ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. asi sem poslední kdo nemá nic od Lushe, i když hrozně ho chci vyzkoušet. štve mě že v republice jsou ty ceny přemrštěný oproti uk třeba... :/ tak snad mě jeden den osvítí a budu schopná si ho objednat. :)

    http://deerwithorns.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Avene miluju, tohle pleťové mýdlo používám už tři roky, vždy si o něj napíšu Ježíškovi a i při denním použití my ta lahev vydrží rok, Avené mi moc vyhovuje

    Na mém blogu právě probíhá Giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat