5. 7. 2012

vary vary...

photos from the best festival again;)=)
and it was just like that... =D;)
your Josefína♥ with love;)

13 komentářů:

  1. Jídlo<3 všichni mě s tím už pěkně štvete :D a moc ti to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. jé já ti závidím.. taky jsem tam chtěla, ale nějak to nevyšlo. Tak si to užívej :)
    P.s. jsi božská.

    OdpovědětVymazat
  3. jééé pupp.. tam jsem byla, ale převážně v zaměstnanecké části :DDD
    miluju vary!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky, musí to tam být super! A udělala jsi mi chutě na piškoty :D

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky, ta Japonská kuchyně vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  6. noo, vidím, že ste sa okúpali v Thermale, to je super:) aach ako ti len závidím...
    charmingdragonfly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Doufám, že se do Varů taky někdy vypravím, všechny fotky vypadají úžasně a ty taky! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Doufám, že si si to ve Varech moc užila :)). Fotky jsou skvělý, tak snad to tam taky někdy navštívím.

    OdpovědětVymazat
  9. tolik jídla, to je pastva pro moje oči :DD
    sluší ti to, doufám, že sis to řádně užila :)

    OdpovědětVymazat
  10. Sakra práce, tak jsem na něj chtěla a na poslední chvíli to nevyšlo... No každopádně fotky jsou bezva a tobě to na nich nehorázně sekne :)

    OdpovědětVymazat