31. 7. 2011

Dnes jsem měla velké plány, kulturní vyžívání se s přítelem na zámku a dlouhou odpolední procházku s babičkou, nakonec z toho vyšlo sledování Harryho Pottera a Tajemné komnaty s přítelem a poklidné pití čaje při posezení v křesle s babičkou, holt jsem lenoch(od).
Od zítřka nastupuji třídýdenní brigádu v zahradnictví, kde budu ve skleníku kastrovat poupata kytek, "skvělá prácička" dělám ji o prázdninách již třetím rokem... nu což, penízky se budou hodit jistojistě. Kvůli tomu mi to vstávání před pátou hodinou ranní stojí. Stejně jsem teď bežně vzhůru už o půl sedmé, takže to nebude zase taková změna.
A konečně - dneska vám přináším poměrně velkou várku fotografií pocházejícíh z krkonošské přírody a stravy, snad se Vám budou líbit. Většinu jsem fotila já a něco je práce mého přítele.





11 komentářů:

  1. oh yes i love american apparel, one of the best places to shop even though it is quite pricey (:
    i don't get a thing you are writing about but the pictures look really nice and cozy (:
    have a nice sunday eve, babe (:
    xx

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :)
    Obdivuju, že dokážeš vstát tak brzy, a ještě bez donucení! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, strašně se mi líbí! A nechápu jak můžeš vstát tak brzy a vůbec ti to nevadí, já vstávám o půl 6 každý čtvrtek když jedu na doučování do Třebíče a nadávám ještě 3dny, máš můj obdiv! :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak ať to zvládneš :)
    krásný fotky

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotografie! A přeji, ať se Ti do práce dobře vstává, mně to dává docela zabrat ;)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky a tu brigádu si užij:)

    OdpovědětVymazat
  7. ¨mnam!! a safra:D fotky jídla mě vždycky dostanou...:p krásný fotky přírody!nádhera,)

    OdpovědětVymazat
  8. skutocne krasne fotky, vidno, ze ste si to uzili:)

    OdpovědětVymazat
  9. These are beautiful photos - it looks like you had an adventure!

    + your tea and food looks yum!

    xox Vanessa ^_^

    OdpovědětVymazat
  10. NÁDHERA. Hned bych vyrazila do přírody.

    OdpovědětVymazat