15. 7. 2011

Harry Potter - THE END
film byl dle mého uměleckého cítění a úsudku výborný a povedený, výkony herců se mi také líbily, ovšem tu závěrečnou část po devatenácti letech buď měli udělat kvalitněji a méně trapně a nebo ji vypustit, už vypustili mnoho okamžiků z knihy, takže v tomhle případě, by se taky nic nestalo.
musím ale přiznat, že jsem z toho faktu smutná, myslím tím to, že je KONEC, už nám nezbývá žádný další díl, kouzelnický příběh Harryho Pottera, Rona Weasleyho a Hermiony Grangerové skončil.
provázeli mě od jedenácti let. strašně rychle to uteklo. achjo. slzela jsem přibližně od desáté či patnácté minuty.
co si o tom myslíte Vy?


a můj poslední Potterovský outfit, brala jsem to easy, hábit a nebelvírskou šálu jsem si nesehnala...




shirt (new look), top, shorts, overknee socks, scarf - all s&h, shoes, sunnies - primark, purse - next


 můj život se dělí na před a po... *vzlyk*

23 komentářů:

  1. skvělý outfit, hlavně košile:) závidím, že si už viděla HP. Bydlím v menším městě, takže nebyla příležitost ho ještě vidět a dneska odjíždím na dovolenou, tak to uvidím až po dovolené:/

    OdpovědětVymazat
  2. Acch, jdu zítra. Cítím to stejně. Končí krásných 11 let. Kus dětství :/

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo,taky mi je to decla líto :) Já jsem generace HP :D A u vás to nebylo 3D ?

    OdpovědětVymazat
  4. vypadáš skvěle , já jdu zítra :)

    OdpovědětVymazat
  5. film jsem si užila a taky mě mrzí ,že už je konec:/ jinak Potterovský outfit je povedený .)...především boty a nadkolenky :)

    http://eatingfashion-a.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu moc ti to sluší, super "potterovský" outfit :) a jsi úplně hubená :) jdu si projít celý blog ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Botičky, botičky - ty jsou tak krásné a štramácké ;-). Jsi opravdu šik! A Pottřík byl skvělý. Léta s ním strávená jsou nezapomenutelná. Ke knížkám se pořád vracím.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Eddie: dávali to ve 3D, ale když nás tyhlety vymoženosti moc nelákají, 2D formát myslím z působivosti filmu a kino zážitku nijak neukrajuje, navíc co si budeme povídat, 3D je předražené.

    OdpovědětVymazat
  9. Konec H. P. !? Miluju ho!:D :) Pokaždé když v televizi běžel jeden z dalších dílů tak jsem na to koukala!:)
    Ten otfit je hezký;) sluší ti to:) ..ta košile a kabelka! :)

    OdpovědětVymazat
  10. waw! pekne a tak kabelocka jej :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty nadkolenky jsou super! já se chystám zítra a musím říct že mě to že je konec mrzí úplně stejně

    OdpovědětVymazat
  12. já tomu taky nemůžu uvěřit že už to skončilo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju moc!:) Já jsem taky hrozně šťastná hahah.

    OdpovědětVymazat
  14. Podle mě to byl nejlepší díl. Už jak to začínalo, ten pohled na Bradavice obklopené mozkomory, se seřazenými pochodujícími studenty a depresivní hudbou mi říkal, že tohle bude fakt něco. Ale souhlasím s tebou, že to po 19 letech se jim vážně nepovedlo.

    Pořád mi ještě nedochází, že už je to opravdu konec...jako bych se ještě stále na něco těšila

    OdpovědětVymazat
  15. nojo, myslím, že to mrzí všechny který harry potter uchvátil:(,)))
    más tady hrozne krásný vlasy a super outfit!

    OdpovědětVymazat
  16. och :( aj mne je to luto, ja som na tom rastla od 13tich a doteraz sa mi HP paci ;)

    inak oblecko skvele, to ako si skombinovala nadkolienky s oxfordkami je super :)

    OdpovědětVymazat
  17. Taky na to chci jít. :))
    Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  18. woooooooow' you're soo beautiful dear' :D

    I love your overknees, they look soo great on you :D :*

    OdpovědětVymazat
  19. Také jsem byla na 2D a myslím, že to stačilo! A ten konec rozhodně měli udělat lépe. Celé kino se u toho začalo smát. :D Jsem ráda, že jsi zanechala na mém blogu komentář. Já jsem byla tvůj pravidelný čtenář na tvém předešlém blogu, a potom už jsem ho nemohla najít. Jsem ráda, že máš opět blog ;)

    OdpovědětVymazat