15. 7. 2011

Harry Potter - THE END
film byl dle mého uměleckého cítění a úsudku výborný a povedený, výkony herců se mi také líbily, ovšem tu závěrečnou část po devatenácti letech buď měli udělat kvalitněji a méně trapně a nebo ji vypustit, už vypustili mnoho okamžiků z knihy, takže v tomhle případě, by se taky nic nestalo.
musím ale přiznat, že jsem z toho faktu smutná, myslím tím to, že je KONEC, už nám nezbývá žádný další díl, kouzelnický příběh Harryho Pottera, Rona Weasleyho a Hermiony Grangerové skončil.
provázeli mě od jedenácti let. strašně rychle to uteklo. achjo. slzela jsem přibližně od desáté či patnácté minuty.
co si o tom myslíte Vy?


a můj poslední Potterovský outfit, brala jsem to easy, hábit a nebelvírskou šálu jsem si nesehnala...




shirt (new look), top, shorts, overknee socks, scarf - all s&h, shoes, sunnies - primark, purse - next


 můj život se dělí na před a po... *vzlyk*

23 komentářů:

  1. skvělý outfit, hlavně košile:) závidím, že si už viděla HP. Bydlím v menším městě, takže nebyla příležitost ho ještě vidět a dneska odjíždím na dovolenou, tak to uvidím až po dovolené:/

    OdpovědětVymazat
  2. Acch, jdu zítra. Cítím to stejně. Končí krásných 11 let. Kus dětství :/

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo,taky mi je to decla líto :) Já jsem generace HP :D A u vás to nebylo 3D ?

    OdpovědětVymazat
  4. vypadáš skvěle , já jdu zítra :)

    OdpovědětVymazat
  5. film jsem si užila a taky mě mrzí ,že už je konec:/ jinak Potterovský outfit je povedený .)...především boty a nadkolenky :)

    http://eatingfashion-a.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu moc ti to sluší, super "potterovský" outfit :) a jsi úplně hubená :) jdu si projít celý blog ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Botičky, botičky - ty jsou tak krásné a štramácké ;-). Jsi opravdu šik! A Pottřík byl skvělý. Léta s ním strávená jsou nezapomenutelná. Ke knížkám se pořád vracím.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  8. Eddie: dávali to ve 3D, ale když nás tyhlety vymoženosti moc nelákají, 2D formát myslím z působivosti filmu a kino zážitku nijak neukrajuje, navíc co si budeme povídat, 3D je předražené.

    OdpovědětVymazat
  9. Konec H. P. !? Miluju ho!:D :) Pokaždé když v televizi běžel jeden z dalších dílů tak jsem na to koukala!:)
    Ten otfit je hezký;) sluší ti to:) ..ta košile a kabelka! :)

    OdpovědětVymazat
  10. waw! pekne a tak kabelocka jej :)

    OdpovědětVymazat
  11. ty nadkolenky jsou super! já se chystám zítra a musím říct že mě to že je konec mrzí úplně stejně

    OdpovědětVymazat
  12. já tomu taky nemůžu uvěřit že už to skončilo :)

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju moc!:) Já jsem taky hrozně šťastná hahah.

    OdpovědětVymazat
  14. Podle mě to byl nejlepší díl. Už jak to začínalo, ten pohled na Bradavice obklopené mozkomory, se seřazenými pochodujícími studenty a depresivní hudbou mi říkal, že tohle bude fakt něco. Ale souhlasím s tebou, že to po 19 letech se jim vážně nepovedlo.

    Pořád mi ještě nedochází, že už je to opravdu konec...jako bych se ještě stále na něco těšila

    OdpovědětVymazat
  15. I really love your look. Great!

    OdpovědětVymazat
  16. nojo, myslím, že to mrzí všechny který harry potter uchvátil:(,)))
    más tady hrozne krásný vlasy a super outfit!

    OdpovědětVymazat
  17. och :( aj mne je to luto, ja som na tom rastla od 13tich a doteraz sa mi HP paci ;)

    inak oblecko skvele, to ako si skombinovala nadkolienky s oxfordkami je super :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky na to chci jít. :))
    Hezké fotky.

    OdpovědětVymazat
  19. woooooooow' you're soo beautiful dear' :D

    I love your overknees, they look soo great on you :D :*

    OdpovědětVymazat
  20. Také jsem byla na 2D a myslím, že to stačilo! A ten konec rozhodně měli udělat lépe. Celé kino se u toho začalo smát. :D Jsem ráda, že jsi zanechala na mém blogu komentář. Já jsem byla tvůj pravidelný čtenář na tvém předešlém blogu, a potom už jsem ho nemohla najít. Jsem ráda, že máš opět blog ;)

    OdpovědětVymazat