21. 7. 2011

SCARF 2

takže dneska šátek podruhé a v klasickém provedení kolem krku. Nevím jestli jsem v tom sama, ale mě vázání takovýchto menších šátků kolem krku přijde takové francouzské.





all from s&h except flats from topshop and sunnies random sport's shop

25 komentářů:

  1. Přesně,ještě baret,takovou tu cigaretu na tyčce a jseš hotová francouzska:D

    Nebo mi to taky připomíná letušky :DD

    OdpovědětVymazat
  2. v květnu jsem si v sekáči taky koupila takový pěkný šátek a hledala jsem na netu inspiraci, odkaz jsem si uložila na listu a ráda se o něj s tebou podělím: http://zena-in.cz/clanek/uvaz-si-satek-a-ja-ti-reknu-jaka-jsi/kategorie/krasa

    OdpovědětVymazat
  3. Mně to celé přijde takové francouzské- tzn. moc pěkné! :) Tobě vždycky všechno sluší, to není fér! :D

    OdpovědětVymazat
  4. to vypadá hezky líbí se mi ta kombinace se svetříkem :)

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju:)))))
    francouzska nebo letuška!! a vypadá to pěkně;)

    OdpovědětVymazat
  6. ten šátek je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jj mě to taky přijde takový francouzský a elegantní..! A na tobě to vypadá parádně! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Lovely scarf and I also love the top:D Looks great!

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné fotečky, máš moc krásné vlásky. Já mám ráda spíš velké šátečky, ale toto vypadá taky super:)

    OdpovědětVymazat
  11. Fakt vypadáš tak nějak francouzsky :)

    OdpovědětVymazat
  12. presne, francúzske :) a šatka je ozaj pekná

    OdpovědětVymazat
  13. Moc ti to sluší :)
    Taky mi to přijde francouzské! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky mi to přijde francouzské a líbí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  15. děkuju moc za pochvalu, vážím si toho :) já fotím obyčejným kompaktem Panasonic Lumix. nic extra ale vydělávám na zrcadlovku tak pak ty fotky nebudou potrebovat tolik upravy snad :)

    OdpovědětVymazat
  16. Máš povedený blog :) followuji :)

    OdpovědětVymazat
  17. Děkuju za hezký komentář u mě na blogu.
    S tím šátkem souhlasím, je to takové francouzské a tobě to moc sluší :)

    http://madewithlove-dith.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Josephine, this is so pretty! very French-like. :)
    i wish i understand what you write, but i try to translate it with google hehe.
    follow each other?
    -April

    OdpovědětVymazat
  19. Ďakujem za pekný komentár kočko, hodne to pre mňa znamená

    OdpovědětVymazat