14. 7. 2011

fotky ještě školního outfitu, což je nyní v době prázdnin už hluboká minulost. pozdě, ale přece.
photos of school outfit. I know, it's past now during holidays. so late but still.








tights - next, cardigan, ring - new yorker, shirt, top - my granny's, belt - my granny's, flower headband - primark, bag - old, made in china, earrings - h&m

14 komentářů:

  1. sluší ti to :) A děkuju za pochvalu pejska :)

    OdpovědětVymazat
  2. jůůů, máš ten nejkrásnější úsměv! musim tě sledovat! i když sem tě už sledovala, ale nějak záhadně si mi zmizela :/

    OdpovědětVymazat
  3. great outfit, and wow, your hair is so so beautiful!

    xx, Sabinna and David

    broken-cookies.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ta čelenka já skvělá.Já jsem úplně magor na čelenky :D Kupuju všechny styly a barvy ;D

    OdpovědětVymazat
  5. aww thanks soo much :) and i think you are beautiful aswell!!! your ahir is so amazing *_*
    love the dress :)

    OdpovědětVymazat
  6. tie pancuchace su uzasne, najma posledna fotka je vydarena :)

    btw, stavam sa sledovatelom :)

    OdpovědětVymazat
  7. takovéhle vlasy se mi u holek líbí nejvíce :)
    hezké!

    OdpovědětVymazat
  8. Dakuuujem za krásny komentár :) velmi si ma potešila :) bohužial ja toho aflasamce z lookbooku nepoznám :( neposlal by si mi link aby som si ho mohol kuknuť ? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tobě to vždycky tak šluší! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně se usmíváš a mega mega ti to sluší:) a chci ti pochválit tvé minulé 2random posty:*
    http://mumsaidicould.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat