15. 7. 2011

new in stuffs

šla jsem s do sekáče. a to bych nebyla já, abych si tam něco nevyhrábla.
jaký máte názor na secondhandy? pro a nebo proti? a nebo neutrální vztah? 

 
šálové šátky/ scarves

 celá kupička/ all stuffs

 šortky - mají délku jako bermudy, ale myslím, že je ustřihnu/ shorts - actually, it will be shorts - cut offs

 mint tříčtvrťáky, asi z nich taky budou šortky, protože ty unosím víc/ mint 3/4 lengths, but it will probably be shorts too, it's more practical for me

 detail

 tyhle šortky už mám dýl, ale tenhle PÁSEK jsem našla v babiččině skříni v úterý a miluju ho!!! /these shorts I've bought a couple time ago, nut THIS BELT I found in my granny's wardrobe on Tuesday and I love it!!!


a nakonec Japonec, buďte rádi, že je to rozmazané.

20 komentářů:

  1. Ty mintové kraťasy budou určitě skvělé :),já nikdy nemám v sekáčích,takové štěstí jak ty. Jinak děkuji za skvělé komentář na blogu,ty od tebe jsou nejlepší :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Á,skvělé věci-halvně ty šály a pásek:) A dobře,že si užíváš prázdniny :D A jo..názor na sekáče...Myslím si,že jsou skvělý-teda jak který,ale u nás znám jen jeden a nic moc tam není,takže nikam nechodím,ale ráda se dívám po ostatních blogách jaký mají skvělý úlovky třeba za 20kč.

    OdpovědětVymazat
  3. sekáče mi nevadí, občas tam taky zajdu, ale asi nemám talent na hledání, takže si tam většinou nic nekoupím;)a ten pásek je skvělej:)

    OdpovědětVymazat
  4. sekáče sú skvelé,milujem ich a vždy si tam niečo kúpim .. teda skoro :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. sekáče jsou pro mně nejlepší alternativa nakupování :)
    skvělé věci , nejraděj chodím na šortky

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som za sekáč :) perfektné veci a za málo peňazí .. no nekup to.. :) mne to nevadí že to niekto predomnou nosil.. ved je to chcemicky čistené.. a operem doma.. a mám :)

    OdpovědětVymazat
  7. jeej, akurat tiez chystam clanok o nakupoch zo SH :)

    OdpovědětVymazat
  8. Kéž bych věděla, kde v Ostravě nějaký dobrý sekáč najdu. Hrozně se mi líbí ty šátky a pásek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten proužkatej šátek je super. A ten babiččin pásek je boží <3

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju sekáče a mohla bych tam být každý den a hrabat se ve věcech! :)
    Dříve jsem měla fóbii z toho, že bych si na sebe měla obléknout něco, co už někdo nosil, ale teď? Vůbec! Sice každý koupená kousek hned peru ikdyž na něm jsou vysačky že je nový, ale fóbie je pryč :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sekáče mám ráda, ale jen málokdy tam něco najdu :)
    Tvé úlovky jsou skvělé :)
    A na té poslední fotce jsi roztomilá :)

    OdpovědětVymazat
  12. sekáče mám rada, nakupujem tam často a baví ma hľadať :D

    OdpovědětVymazat
  13. Sekáče mi nevadí, jen mně štvou, nikdy v nich nic nenajdu, tak mi pak nezbývá nic jiného než závidět ostatním jejich Levis šortky :D

    OdpovědětVymazat
  14. Sekáče mám ráda, ale dostanu se tam jednou za uherskej rok...

    OdpovědětVymazat
  15. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  16. děkuji Vám, že tak živě vyjadřujete svoje názory, jste úžasní =)
    a Becky: jojo s&h Levis cut offs, to je legenda, ale já jsem ty svoje taky ještě nenašla, ale ony na nás čekají, někde pěkně v prachu, smradlavé a za dvacku =D;) takže, žádný smutky z toho;)

    OdpovědětVymazat
  17. Sekáče mi taky nevadí, ovšem mám pocit, že v Ostravě snad žádný není! :-(

    OdpovědětVymazat
  18. Když se v sekáčích umí hledat, je to úžasný zdroj nekonečné inspirace. Dají se tam vyhmátnout kousky, které jsou velkou vzácností. Vintage ze 60. let miluju! Jen není lehké je najít a ani cena není úplně nejlevnější. Co se týče běžného sekáčového sortimentu, určitě stojí za to čas od času nějaký prošmejdit a zpestřit si garderóbu nějakým ORIGINÁLem! Tobě se to povedlo ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  19. Sakra jak já ti závidím! Vůbec nemám štěstí na sekáče, po Brně jsem jich spoustu prošmejdila ale ani na jeden podle mých představ jsem nenarazila :( Za to mám štěstí na úlovky ve slevách! :D

    OdpovědětVymazat