22. 7. 2011

SCARF 3

Tak a je to tady, edice šátek dnešním upršeným dnem končí, ale nijak zvlášť nesmutněte Vážení, brzy pro Vás zase něco vymyslím.
Pořizování těchto fotek bylo velice zábavné, neboť probíhalo na chodníku a silnici přímo před naším domem, kde bydlí velké množství penzistů a Vy si nikdy nemůžete být jisti, jestli Vás někdo za záclonkou potutelně nepozoruje a následně již méně potutelně nepomlouvá. Navíc jsme potkaly mou bývalou profesorku angličtiny, která byla vždy mírně pošetilá, navíc se evidentně nepamatuje, že jsem její bývalá studentka. Nuže a když mě paní profesroka spatřila, tak mi povídala "jé vy jste šíleně podobná jedné naší německé známé, já už jsem se k vám hrnula v domnění, že jste ona!"
No výborně, jeden den si já sama přijdu jako Francouzska, druhý den mě paní na ulici považuje za Němku, jaký styling zvolím příště? Co třeba domorodkyně z Tanzánie?

Takže, den třetí a třetí možnost nošení šátku - šátek na ruce místo náramku.





scarf, shorts - s&h, shirt, sandals, bag - primark, belt - my granny's, red beads as bracelet - DIY

28 komentářů:

  1. Tenhle tvůj malý projekt mě moc bavil :)
    Všude ti to sluší a máš krásnou košili ♥

    OdpovědětVymazat
  2. uuuu, ta košile!!
    je úžasná, jako ty :)

    OdpovědětVymazat
  3. tohle se mi snad líbí nejvíc , ta poslední je krásná !

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to luxusně k tomuto outfitu! Strašně ti to sekne!

    OdpovědětVymazat
  5. chci tvoje nohy !! Prosím ♥
    děláš do modelingu ?

    OdpovědětVymazat
  6. Nejdřív musím říct, že máš opravdu krásné nohy:)
    Šátek vypadá moc pěkně, ale nejvíc se mi líbil jako čelenka:)

    OdpovědětVymazat
  7. Wáu jsi neskutečně půvabná :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak jsem měla období nošení šátku na ruce :)
    Jinak mi hrozně někoho připomínáš ale nevím koho :D

    OdpovědětVymazat
  9. ty jsi krasna!!!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ty tak nádherná přírodně a ten styl <3
    !
    !
    !
    !
    !

    OdpovědětVymazat
  11. Hi I do not want to advertise, but I have a new blog so when you look so http://vanillabrunette.blogspot.com/ Thank you :)
    Ps:Great blog

    OdpovědětVymazat
  12. thanks a lot! and you are beautiful as well and really look like a model!

    OdpovědětVymazat
  13. Teď na ty šátky koukám a moc Ti to sekne - ten na krku nejvíc ;)

    OdpovědětVymazat
  14. né" to mě zabije!:D ty nožičky a břicho! umírám..nádhera!:Dhele..to je bezva ten šátek.ale na mé hnátě by to vypadalo asi divně...:(:)

    OdpovědětVymazat
  15. Mě se nejvíc líbil šátek místo čelenky, to využiju asi nejvíc. Ale byl to skvělý projekt, těším se na další! :)

    OdpovědětVymazat
  16. omg! you are very beautiful:)) nice outfit;) if you want visit me and follow my blog;)

    OdpovědětVymazat
  17. Jo to máš pravdu :-) V srpnu se dokonce se ségrou chystáme na running sushi :)

    OdpovědětVymazat
  18. lovely shots!

    hope you'll visit back!
    www.marylee31.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. cute simple outfit..really like the sandals

    now following!

    www.lollihearts.co.uk
    x

    OdpovědětVymazat
  20. Opravdu povedené fotky, palec nahoru ;)

    OdpovědětVymazat
  21. skvěle to oživil :) moc ti to sluší!

    sleduji :)

    OdpovědětVymazat