20. 7. 2011

Project - SCARF

když jsem si v pondělí večer čistila zuby, tak mě TO napadlo. 
vymyslela jsem si pro vás takovy menší projekt, nazvala bych ho jednoduše ŠÁTEK


...tenhle šátek, pochází jak jinak než ze sekáče a byl za cenu směšnou kolem desíti korun (jak jinak) 
a já jsem si pro vás připravila na tři dny, tři outfity jakýi způsoby lze takovýto obyčejný levný šátek nosit.
takže STAY TUNED please!

6 komentářů:

  1. to se tesim:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jé to bude super :) Tobě sluší všechno, takže i kdyby sis tím šátkem omotala třeba palec u nohy, přišlo by to všem stylové! :D

    OdpovědětVymazat
  3. to se těším , určitě to bude perfektní :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se těším už teď! Ten šátek by se perfektně hodil k mému novému kabátku, sakryš :D

    OdpovědětVymazat