20. 7. 2011

SCARF 1

takže ZAPRVÉ šátek na hlavě, místo čelenky, výborná věc, pokud nemáte zrovna ehm čerstvé vlasy.





DIY shorts, t-shirt (h&m), tights, bra, SCARF - s&h, shoes, sunnies - primark, belt - my granny's

a taky musím PODĚKOVAT mé skvělé sestře, která mě den co den vytrvale fotí!

19 komentářů:

  1. krásne kraťasy, vlastne celá si krásna :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně,líbí se mi,když i ten uzlík odstává :) Ale ty kraťásky ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  3. Máš super kraťasy a nosit šátek takhle mě taky baví:)

    OdpovědětVymazat
  4. Takhle ten šátek vypadá výborně!

    OdpovědětVymazat
  5. šátek na hlavě mám strašně ráda , celkově vypadáš skvěle !

    OdpovědětVymazat
  6. dobry napad :) a tvoju sestru si beriem k sebe, pretoze tie moje ma uz nechcu fotit :)

    OdpovědětVymazat
  7. šortky a šátek jsou super :) a takovou sestru bych taky potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné, mám také ráda :) a kraťásky jsou príma :)

    OdpovědětVymazat
  9. Love your shorts! So cute outfit!<3
    and beautiful pics<3
    xoxo
    Eva

    OdpovědětVymazat
  10. ty kraťásky!!!!!!!!!
    sluší ti to strašně moc moc!

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem to takhle začala nosit až letos v létě a nemůžu se toho nabažit! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc krásné fotky, seš krásně hubená a ty šortky nemají chybu:) Jsou překrásné..

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám krátké vlasy, bohužel, ale pro ty co je mají dlouhé skvělý tip :)

    OdpovědětVymazat
  14. Jej, ty si nádherná a moc ti to sluší :))) Zbožňuju tvoje nohy! ;D

    OdpovědětVymazat
  15. I love your shorts and you have beautiful legs!

    x

    OdpovědětVymazat
  16. ty si moc krásná děvenko!^^
    ten šátek ti děsně sluší!,) uplne super vlnitý kraťandy)))

    OdpovědětVymazat
  17. Tahle varianta je nejlepší :)

    OdpovědětVymazat