30. 7. 2011

HOME

tak jsem doma, měla jsem se fajn, jako na horách no, znáte to.
a koukala jsem, že letos díky létu, které je jaké je, se v blogovém světě jaksi zapomněla konat "okurková sezona" a tudíž se mi tu za těch pět dní nahromadilo obrovské množství článků (a to je dobře), začala jsem se jimy prokousávat už odpoledne, ale ještě jich na mě pěkná řádka čeká...
takže mě prosím omluvte, že vs odbydu pouze takto, ale těšte se na zítřek, přijde ortodoxní článek.







pár snímků z výletu na Sněžku.

7 komentářů:

  1. I love the first photo! You're so pretty :)


    My blog
    xoxo Michaela

    OdpovědětVymazat
  2. prva fotka je skvela :) vyzeras na nej prekrasne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, nevím, jak se to mohlo stát, ale nesledovala jsem tě, i když jsem na tvém blogu skoro každý den :D Takže, omyl napraven, a moc se těším na další články :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc super fotky, na té první Ti to moc sluší:)

    OdpovědětVymazat