19. 7. 2011







some inspiration simple pictures for sunny morning, sipmle photos, my love
  • už jsem se stihla výborně nasnídat, ostatně nechci se vytahovat, ale já každý den snídám výborně, je to jedna z mých nejoblíbenějších denních činností.
  • už jsem si taky asi po měsíci a půl nalakovala nehty (prodělávala jsem odzdravnou kůru - jakýsi lakový detox)
  • a teďka se půjdu podívat do sekáče, jejda už jsem tam nebyla skoro 24 hodin. 
  • jsem trošku (víc) magor

8 komentářů:

  1. skvělé fotky:-)
    :D:D já ráno nikdy nesnídám, ale za chvíli se pustím do makronků, tak aspoň něco:D týjo, ty shopaholiku!:D tak se pak pochlub, co jsi objevila:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné obrázky!!!! Ta první fotka je skvělá.

    Právě u mně probíhá giveaway, budu ráda když se zúčastníš :-)
    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. krasne obrazky :))

    http://myamericandr3am.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. já tě miluju magůrku :D Měla bych si taky nalakovat nehty, nosím béžový oloupaný lak už tak měsíc (tragédie) Ale jediné utěšeníčko je že to stejně není skoro vůbec vidět :D Přeju pěkné lakování a sekáčování. Jinak- krásné insp fotky, t druhou jsem asi před deseti sekundami viděla u fashiontoasts, náhodička! :D Měj krásný den!

    OdpovědětVymazat
  5. Becky: (nejdřív jsem ti věnovala obrovský virtuální zubící se srdečný úsměv =)) a ODHALILA jsi mě, ale když nechej tu fotku jen u Rumi, že;) navíc Topshop Oxford Street, ze kterýho ta fotka je je rájem na Zemi =)

    OdpovědětVymazat