12. 7. 2011

Včera už začal druhý týden prázdnin a já stále jen tak v klidu odpočívám, nic nedělám, jen čtu, svačím, prohlížím blogy, říkám si sakra, jaktože teď najednou všichni tak báječně fotí, tak fotím taky, snažím se fotit všechno.
V hezkých kompozicích samozřejmě. Fotky se dokonce snažím upravovat, upravuju je v programu Photo Filter.
Co děláte vy? A v čem ty svoje úžo žůžo fotky upravujete? Dejte mi nějaké tipy. Prosím.


 caro - chutná mi jako jediné z celé naší rodiny, chutná vám?

makro rybízek, zbožňuju tu kyselost!
  meruňky, další skvělá letní pochutina.

na povinnou četbu k maturitě je to skvělá knížka, za víkend jsem ji měla zdolanou, doporučuji.

7 komentářů:

  1. kvůli rybízu dělám časté nálety na babiččinu zahradu, kde je opravdu rybízový ráj. knížku Na západní frontě klid mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  2. taky si chci načíst nějakou světovou literaturu, převážně právě francouzské autory. tak je dobře, že knihu doporučuješ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mnam milujem!!!! www.sonaskoncova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. DANIELA: no on Remarque byl Němec...

    OdpovědětVymazat
  5. skvela kniha, aj mne sa velmi pacila :) inak ten recept na tortu bol vynikajuci :) chutna torta tak dobre ako na fotke vyzera? :)

    OdpovědětVymazat
  6. Remarque je klasika,ja prave citam troch kamaratov :) super vkus ! :) a vdaka za ten komentar.Si moc mila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Aj my sme museli čítať.. Dobrá kniha.

    OdpovědětVymazat