18. 7. 2011

"letní outfit" 
  1. achjo, mám tolik letních kousků pro parné dny, ale tohle léto zatím příliš parné nebylo, škoda, škoda, kdo by to byl řekl, že nejvíce unosím legíny, oxfordky a růžové ponožtičky.
  2. tak ale snad se nám ten počas zase brzy umoudří.
  3. abych se taky odhodlala dělat něco jiného, než jen vysedávat u počítače a projíždět blogy. ne nejsem závislá, jen mě to baví. jste na tom stejně?
  4. ale taky čtu, to se musí nechat! ale o tom třeba zase příště, znova, teď vypněte mě prosím, ať nebolí vás ze mě hlova... (pamatujete?)





jacket, bag - s&h, top - stradivarius, jeggins - random, socks, shoes - cropp town, bow - h&m, sunnies - primark

12 komentářů:

  1. Ježiš, ty máš tak krásné triko:) A to sáčko ti moc sluší.)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéééé, ty si roztomilá! :) Suprově ladíš s brýlemi, mašličkou a ponožkami!

    OdpovědětVymazat
  3. ani si neumíš představit jak na mě ten outfit působí. Neskutečně rozotmile!:-) ta mašlička na sáčku ti dokonale ladí k dokonalým ponožkám a o tom nejroztomilejším triku, co jsem za poslední dobu viděla ani nemluvím:)

    OdpovědětVymazat
  4. máme asi stejnou náplň dne:) no co jiného se dá dělat :). ponožky a brýle jsou úžasné třešničky na dortu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tvůj blog je pěkný.
    Vypadáš moc mile.
    Jsem tvoje nová čtenářka :)

    http://madewithlove-dith.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Moc ti to sluší! Vypadáš úžasně! Taky se mi to počasí moc nelíbí.. člověk si nakoupí letní tílečka, kraťásky a šatičky a skoro je neužije.. :(

    OdpovědětVymazat
  7. máš bezva styl,) takovej svůj..zas jinej než ostatní blogerky.)))(můj skromný názor:D)

    ty ponožky sou uplne super!!

    OdpovědětVymazat
  8. jeeej.. dakujem za komentaarik..:)
    ty si krasna... mas super tasku!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. jééééé tobě to sluší! a moc se mi libí tvuj styl!

    OdpovědětVymazat